De 1e 3 weken zijn bijna voorbij! - Reisverslag uit Marlow, Verenigd Koninkrijk van Nino Witlox - WaarBenJij.nu De 1e 3 weken zijn bijna voorbij! - Reisverslag uit Marlow, Verenigd Koninkrijk van Nino Witlox - WaarBenJij.nu

De 1e 3 weken zijn bijna voorbij!

Blijf op de hoogte en volg Nino

09 Mei 2015 | Verenigd Koninkrijk, Marlow

Ik zit nu bijna 3 weken in Engeland voor mijn buitenlandstage en moet toch wel zeggen dat het even wennen is in een ander land met een andere cultuur als ik gewend ben!

Deze week hebben we weer aardig wat uurtjes mogen werken en heb ik vorig weekend mijn collega Oscar mogen helpen in zijn nieuwe poffertjes tent aan de haven van whitstable ( Kent ).
Drukke week met hier en daar n hotel tussen door aangezien de familie van mijn baas op bezoek kwam dus ik een weekje moest verkassen.

Nu lekker terug in marlow in het huisje! Morgen gaan we eens kijken of dat we een potje kunnen rugby'e bij de Rugbyclub in Marlow.

Fijn weekend allemaal!
Cheers

Nino Witlox

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nino

Actief sinds 16 April 2015
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 3015

Voorgaande reizen:

21 April 2015 - 04 Augustus 2015

Stage UK

22 April 2015 - 04 Augustus 2015

Alle Verslagen van stage UK 2015

Landen bezocht: