Week 6 & Back to NL for a weekend - Reisverslag uit Marlow, Verenigd Koninkrijk van Nino Witlox - WaarBenJij.nu Week 6 & Back to NL for a weekend - Reisverslag uit Marlow, Verenigd Koninkrijk van Nino Witlox - WaarBenJij.nu

Week 6 & Back to NL for a weekend

Blijf op de hoogte en volg Nino

06 Juni 2015 | Verenigd Koninkrijk, Marlow

Na 2 lange weken zou ik jullie weer wat bijpraten,

Vorige week hebben we 'n drukke week gehad op kantoor, met heel wat uurtjes en dicht vallende ogen hebben we het toch wel weer allemaal voor elkaar gekregen met 'n kleiner team dan normaal i.v.m. een paar afwezige omdat die vakantie hadden of autopech!

Lekkere week en heb die week ook erg goed mogen afsluiten met n weekendje terug naar nederland. en we zijn dinsdag in deze nieuwe week weer aan de slag gegaan!

ERG TOF om weer ff thuis te zijn, Zaterdag nog het leukste Familietoernooi mee mogen maken bij ons op de club en heb ook nog een bijzonder prijs mee mogen pakken.

JEUGDSPELER VAN HET JAAR!!!!

Dit was mijn 6e week, zoals jullie zien heb ik ook al mijn 7e week er gelijk mee ingezet!

Cheers