Week 13 - Reisverslag uit Marlow, Verenigd Koninkrijk van Nino Witlox - WaarBenJij.nu Week 13 - Reisverslag uit Marlow, Verenigd Koninkrijk van Nino Witlox - WaarBenJij.nu

Week 13

Blijf op de hoogte en volg Nino

20 Juli 2015 | Verenigd Koninkrijk, Marlow

Jajajaja weer n reisverslag!

we zijn alweer even weg van huis maar we hebben ook nog even te gaan!

Lekkere werkweek achter de rug en we zijn alweer van start in de 14e week.

Afgelopen week ( Week 13 ) drukke week gehad maar wel donderdag een bbq gehad met het team en dat was dan ook zeer gezellig. Fijn als we samen een keer kunnen relaxen en n hapje kunnen eten. Dit hebben we ook sportief afgesloten met n rugbyspel.

Marja vrijdag gewoon vroeg op en weer aan de slag. vervolgens hebben oskar en ik nog een auto ontstikkert die overkwam uit nederland. wat n klote werk maar jaa collega blij met de auto want hij moest er uiteindelijk in gaan rijden.

ook in het weekend gewerkt aan de caddy bedrijfswagen om die te ontstikkeren want die gaat namelijk terug naar nederland! Maar hij ziet er nu wel goed uit en nergens meer een stikker herkenning te bekennen.

Nu lekker nog knallen op kantoor