Week 7 - Reisverslag uit Marlow, Verenigd Koninkrijk van Nino Witlox - WaarBenJij.nu Week 7 - Reisverslag uit Marlow, Verenigd Koninkrijk van Nino Witlox - WaarBenJij.nu

Week 7

Blijf op de hoogte en volg Nino

06 Juni 2015 | Verenigd Koninkrijk, Marlow

Nadat ik dinsdag terug ben gekomen uit Nederland, mochten we weer aan de slag. Met weer flink wat uurtjes achter de rug en heel wat tanks mogen vullen, mag ik ook weer zeggen dat ik weekend heb.

ofjaaaa.... Weekend.....???

Ik ben een collega aan het helpen dit weekend met verhuizen dus ik blijf lekker doorwerken,,,,, maar wat heeft die kerel toch veel zooi om te verhuizen!

Ik wens jullie alle een fijn weekend!

ik ga nog even wat spullen verhuizen!!!

Cheers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nino

Actief sinds 16 April 2015
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 3033

Voorgaande reizen:

21 April 2015 - 04 Augustus 2015

Stage UK

22 April 2015 - 04 Augustus 2015

Alle Verslagen van stage UK 2015

Landen bezocht: