Update Week 10, afgelopen week - Reisverslag uit Marlow, Verenigd Koninkrijk van Nino Witlox - WaarBenJij.nu Update Week 10, afgelopen week - Reisverslag uit Marlow, Verenigd Koninkrijk van Nino Witlox - WaarBenJij.nu

Update Week 10, afgelopen week

Blijf op de hoogte en volg Nino

02 Juli 2015 | Verenigd Koninkrijk, Marlow

jajaja jullie dachten komt die wekelijkse update nog en ja ik weet dat deze week bijna voorbij is maar bij deze dan me update over vorige week!

Weer lekker de benodigde uren gemaakt en natuurlijk als standaard zeker weer wat uurtjes meer dan een normale van 40 uur, want die bestaan bij TANKBEER niet.

Weer de wekelijkse pubs van het lijstje afgegaan om te vullen, en daarnaast nog wat voorbereidingswerk voor de opkomende evenementen etc...

Het afgelopen weekend was in 1 woord gezegd SUPER, dat is niet zomaar want ik kreeg hoog bezoek vanuit mijn eigen landje....
daar bedoelde ik dan natuurlijk mijn vader en mijn broer mee.

Na dat ze vrijdagavond aan zijn gekomen in mijn woonplaats Marlow, zijn we zaterdag een dagje naar LONDON geweest voor wat SIGHTSEENING.

maarjaa dan stap je uit de trein in london en dan over komt het je dat je net midden in de PRIDE uitstapt. Je zal altijd zien dat alleen ons dit kan overkomen.

Zondag zijn we naar GOODWOOD FESTIVAL OF SPEED geweest. wat een super event met heel veel mooie nieuwe en oude auto's maar ook konden we kijken naar verschillende race's op het bijliggende racecircuit van Goodwood.

na t weekend krijgen jullie weer een update over deze week

THANK YOU ALL

Cheers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nino

Actief sinds 16 April 2015
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 3030

Voorgaande reizen:

21 April 2015 - 04 Augustus 2015

Stage UK

22 April 2015 - 04 Augustus 2015

Alle Verslagen van stage UK 2015

Landen bezocht: